Müşteri Memnuniyet Formu

DEĞERLİ MÜŞTERİMİZ,
Amacımız sizleri memnun edecek yeni hedef ve uygulamalarla mükemmel performansa ulaşmaktır.
Bu doğrultuda sizlerden gelecek öneri ve şikayetlere her zaman açığız.
Anketimize ayıracağınız zaman için şimdiden teşekkür ederiz.
SAYGILARIMIZLA

GENEL BİLGİLER
FİRMANIZIN ADI
FORMU DOLDURAN
ADI SOYADI
GÖREVİ
E-POSTA
TEL
İMPO
Genel; Aşağıdaki konulardaki beklentilerinizi ne kadar karşıladık?
Verdiğiniz Önem

(Lütfen her kategoriye sizin açınızdan önem derecesine göre puan veriniz.)
Performansımız

(Lütfen aşağıdaki hizmetlerle ilgili olarak son altı ayda gösterdiğimiz performansa puan veriniz.)
İşletmemizi telefon ile aradığınızda size cevap verilmesi
Size İMPO A.Ş. ve ürünleri ile ilgili bilgi sunulması
Teklif bildirimlerinin zamanında yapılması
Verilen teklifin açık ve anlaşılır olması
Verilen tekliflerin isteğe uygun olması
Şikayet ve taleplerinizin hızlı ve beklentileriniz doğrultusunda giderilmesi
Sipariş; Siparişleriniz için yapılan hazırlıklarla ilgili olarak;
Verdiğiniz Önem
Performansımız
Siparişinizle ilgili geri dönüş süremiz yeterli miydi?
Ürünle ilgili teknik dokümanları zamanında gönderdik mi?
Numune talepleriniz yeterli sürede ve miktarda hazırlanarak tarafınıza ulaştırıldı mı?
Siparişleriniz için verdiğimiz teslim süreleri, beklentilerinize cevap verdi mi?
Teslim süresi veya ürün tip değişiklikleri konusunda yeterli esnekliği gösterebildik mi?
Satış; Lütfen bize aşağıdakiler hakkında bilgi veriniz.
Verdiğiniz Önem
Performansımız
Pazarlama elemanlarımız profesyonel ve nazik miydi?
Satış ve sevkiyatla ilgili olarak sunulan bilgi ve dokümanlar açık ve yeterli miydi?
Ürün özellik ve nitelikleriyle ilgili size sunulan bilgi ve kataloglar açık ve yeterli miydi?
Fatura; Siparişle ilgili faturalama;
Verdiğiniz Önem
Performansımız
Faturanızı zamanında takdim ettik mi?
Faturanız açık ve doğru muydu?
Faturanız doğru adres ve kişiye gönderildi mi?
Ürün ve Nakliyat; Ürün ve sevkiyat ile ilgili;
Verdiğiniz Önem
Performansımız
Sipariş ettiğiniz ürünü zamanında ve doğru olarak teslim ettik mi?
Ürün nakliyesi için seçtiğimiz araç ve yöntem sizin için uygun muydu?
Ürün ambalajı beklentilerinizi karşıladı mı?
Ürün kalitesinden ve performansından memnun oldunuz mu?
Satış Sonrası; Servis ve satış sonrası hizmet ile ilgili;
Verdiğiniz Önem
Performansımız
Ürünlerimizle ilgili problemlerin sıklığı sizce ne durumda?
Satış sonrası genel olarak davranışlarımızı değerlendirir misiniz?
Doğan bir şikayete reaksiyon süremiz tatminkâr mı?
Problemlerin hızlı ve beklentileriniz doğrultusunda çözümü için gayret gösteriliyor mu?
ÖNERİLERİNİZ
Firmamızı tercih etme nedeniniz nedir?
()
Ürün portföyümüze almamızı önerdiğiniz ürün varmı? Varsa nelerdir?
Ürün ve hizmetilerimiz hakkındaki gözlem ve düşünceleriniz: